2014/02/26

青春點點點 20140226

台灣時間20140226 (美東時間20140225)



藝人專訪:游智淇

M&M 音樂教室:Calvin Harris- Sweet Nothing(feat. Florence Welch)

You took my heart and you held it in your mouth 你拿我心 和你拿它在你的嘴
And 和
With a word all my love came rushing out 用個字 全我的愛來急著出
And 和
Every whisper it's the worst, emptied out by a single word 每個耳語 它最糟 空出一個單字
There is a hollow beat now. 有個空的節拍 節拍 節拍

So I put my faith in something I know, 故我放我信仰 在某件事我懂
I'm living on such sweet nothing, 我住在這甜沒有
But I'm trying to hope with nothing to hold, 但我試著希望 用沒有去掌握
I'm living on such sweet nothing. 我住在這甜沒有
And it's hard to love, 它是難去愛
And it's hard to love, 它是難去愛
When you're giving me such sweet nothing, 當你給我這甜沒有
Sweet nothing, 甜沒有
Sweet nothing, 甜沒有
You're giving me such sweet nothing. 你給我這甜沒有

It isn't easy for me to let it go 並不容易~ 對我去讓它走
Cause 因為
I swallow every single word 我~吞~ 每一個單獨字
And 和
Every whisper, every sigh 每個耳語 每個嘆
it swept this heart of mine. 它掃 這心 我的
And there is a hollow beat now. 有個空的節拍 節拍 節拍

(chorus)

And it's not enough 而它不足夠
To tell me that you care, 告訴我你在乎
When 當
We both know the Words are empty air. 我們知道 那字是空空氣
You Give Me Nothing! 你給我沒有

Uoooh Uoooh Uoooh 窩喔
Uoooh Uoooh Uoooh 窩喔 窩喔 窩喔
Sweet Nothing 甜沒有
Uoooh Uoooh Uoooh 窩喔 窩喔 窩喔
Sweet Nothing 甜沒有

沒有留言:

張貼留言

請注意:請勿發表包含廣告、色情等與本站非相關留言,違者將直接刪除。